Fredag!

Förmiddagen tillbringades med att leka, packa åt Elliot och vara osams med Elliot.. Osams var Elliot och jag ungefär hela förmiddagen.. därför tror jag det kändes extra skönt för både honom och mej när Emil kom och hämtade honom efter lunch! Han va så lycklig när Emil kom! Det kommer bli gallant i stugan med farmor o Emil när han får dom båda helt för sig själv.. Jag tycker det är skönt för stunden men kommer gatanterat sakna min Lillprins Bus när Nelli somnat.. när han och jag brukar ha vårat mys.. vårat gos. Idag skulle vi ha kollat på vårat favvoprogram Pomos Piano och sjöng tillsammans ;) Jag sa till farmor att hon fick ta över den delen idag :D

Efter våran bråkiga förmiddag måste Nelli ha förstått att jag behövde andas lite egenluft en stund så hon passade på att sova över 2 timmar istället för normala 30-40 minuter! SKÖNT!

Ikväll slutar papan tidigt dessutom så han kanske han kommer 17.30 istället för normala 20. Så eftersom Nelli sov så länge så hinner vi nog äta en god middag tillsammans eftersom Nelli kasnke kan vara uppe lite längre ikväll.

Ha en trevlig fredagkväll!!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0