Trevliga Tisdag...

..började inte så trevligt! Tandläkarn 8.40 resulterade i ett hål i en visdomstand och därmed betyder det att den ska dras ut...... USCHA!
Efter det gick jag till donken och åt en smörgås o juice då jag inte han med att äta nån frulle i morse innan tandis. Jag o Nelli åt båda två medans vi väntade på Linnéa o Ebba skulle komma.
När dom kom gick vi till apoteket och sen till clas ohlson och lite sånt annat och sen promenerade vi hem och hämtade barnen på dagis. Dock gick vi sen hem till var och en men de har börjat blåsa så och så kom regnet precis när vi kom ut. Vi ska träffas och leka nån annan dag.

Vi gick hem iallaflal och åt mellis och nu har barnen lekt, Nelli har sovit en kort stund (20 min) och snart är det dags att laga middag.
Efter middagen ska båda barnen badas då Nelli verkligen behöver badas för hon har legat en massa på mage nu på em och då kräktes hon en massa.. :/ Och Elliot han får bada med Nelli bara för att de är kul ;)

Nähä.. ut i köket o slava en stund.. ;)

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ja, de är riktigt roligt att de lossnat lite för honom. Han var inte så nöjd med att åka bakåt, så nu hoppas jag att de skall fortsätta så han kan börja krypa och ta sig fram här hemma : D

2010-09-14 @ 19:28:08
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sväris

Kom ihåg vad jag sa Hanna, det var absolut smärtfritt att ta bort tanden, även efteråt var det helt ok. Tror nästan Patrik vet vad han gör! ;)

2010-09-14 @ 19:47:31

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0