Tisdag

Härliga grå trista Tisdag! Är fortfarande inte helt bra. SÅ jag o Nelli ska ta och gå och sova en stund idag också.. får se om de blir lika länge som igår.. ;) Jag ska iallafall ställa klockan för 13.30 ska Elliot hämtas och det får man ju inte sova över! :)
Tanken va att jag och Linnéa skulle ut o gå nu på morgonen men jag känner att jag itne orkar.. Jag har sovit skitilla, fast barnen har sovit jättebra och är allmänt hängig.. Men jag tänkte gå en liten sväng sen när jag hämtat Elliot på dagis iallafall..

Idag får lov att vara sista hängiga dagen för i morgon har vi planer! På förmiddan tänker vi åka till Skallbergets ÖF, och nog blir de en promenad hem. På Torsdag är de Pinglan som vanligt och sen lunch och en sväng på stan med Linnéa o Ebba. Fredag funderar jag på om jag ska ta Elliot (och Nelli) till nån ÖF eller nått sånt.. hm.. vi får väl se hur jag mår och vad som händer.


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0