So far, so good


Min to do-list:

Sovrum vuxna: Plocka, bädda rent, dammsuga, torka
V-rum: Ta ner, stryka, sätta upp gardiner, plocka, dammsuga, torka
Hall: Plocka, dammsuga, torka
Kök: Diska, dammsuga, torka
Sovrum son: Plocka, dammsuga, torka, bädda rent
Sovrum dotter: Plocka, dammsuga, torka, bädda rent
Badrum: Storstädning

Övrigt: Tvätta 2 maskiner + hänga + äta mat + sova middag (OFTA!) + duscha

Den som får lida är Nelli  ;D. Fast hon är den som lider minst. Får mat, sova, leka, busa, mysa, gosa, bus o kärlek i överflöd! Hennes rum får vi dock ta en annan dag.. ;)

Elliot blev kvar lite mer hos mormor. Han skulle följa med hem till min moster, så han kommer sen. Farfar o Marina ska komma på em vid 16 och fika och han kommer lagom så farfar o Marina får gosa lite i fred med Nelli först och sen får dom busa med Elliot när han kommer vid 16.30.

Jag ska nu ta och göra mej o Nelli färdiga för att gå ut! Vi ska ta en timmes prom med Linnea o hennes tjejor. Sen gå till Henkes jobb och hämta upp honom, och sen promenera hem och som sagt stanna till vid en vallokal och göra som man bör idag! RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: Liz

du hann mer än mig hehe. Det blir att fortsätta imorn

2010-09-19 @ 17:33:58
URL: http://wifeey.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0