Nelli min vackra unge!

När jag gick igenom dagens bilder så slog det mej som en blixt! Jag, som den mesiga morsan jag är, blev alldelles tårögd när jag märkte att våran Nelli inte längre bara en bebis..
Våran Nelli har blivit en liten tjej!
En tjej som är en helt underbar individ, alltid så glad, så lekfull och alltid med glimten i ögat!
Sen förundras jag ofta över hur vacker, hur fin, hur söt hon är!
VÅRAN NELLI!








Sen att hon har välrdens finaste och bästaste storebror gör ju inte saker sämre!!

Kommentarer
Postat av: MiNiS

Är det sånt du kommer på mitt i nätterna? Klart hon är fin, sötnötan. Hon har ju en finfin storebror, och likheterna verkar ju bara bli fler och fler ;)

2010-09-13 @ 09:28:11
Postat av: Madelen

nog är dom fina allt =)

2010-09-13 @ 09:39:17
Postat av: Sväris

Känns som om det händer nåt magiskt vid halvåret, bebisarna försvinner och blir till små sköna individer! Hon är ju super, Kråkan!

2010-09-13 @ 14:05:37

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0