Trött lördag. Nelli vaknade ju och jag tog...

img_0410 (MMS)

Trött lördag. Nelli vaknade ju och jag tog in henne i våran säng. Hon knölade och jag gav henne välling då nångång mellan 23-24 och tänkte då att hon borde sova förbi sin normala vak vid 04 då men ack vad jag bedrog mig. 04.00 på minuten vaknade hon ändå, efter mycket om och men fick jag henne och sova igen men hon vaknade igen vid 05. Då orkade jag inte mer och gav henne välling, då vaknar Elliot så lägligt och skriker. Lämnade Nelli i våran säng och gick och skulle försöka få Elliot att sova igen. Men det gick ju mindre bra... Gick in till Nellu igen och försökte somna henne med en gapande Elliot... Jag fick tillslut Nelli att somna och gick in till Elliot och la mig på madrassen. Sen dess har Elliot skrikit, tänt lampan miljoner gånger, kastat snutten på mig, öppnat dörren och stängt dörren, skrikit igen. Till slut gick han upp och klängde på mig och lekte  sen i tio minuter för sig själv. Nelli vaknade 7.20.  Bra Nelli! Nu frukost.. Jag hoppas att vi kan äta den i lugn och ro.. Idag kommer nog pappan hem iallafall!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0