Redan eftermiddag?

Ja okej då.. Vi sov bort lite av dagen, men de va välbehövligt. Sen har vi käkat o busat och nu sover Nelli en stund igen..

Pappan har hämtat Elliot på dagis och dom är en sväng till Hälla nu för att inhandla lite småsaker och äter korv med bröd till mellis på IKEA. ;D Så jag passar på att vila en liiiten stund innan Nelli vaknar igen.

Sen blir de en rätt soft eftermiddag ändå.. både jag och Elliot har en matlåda i kylen och pappan skickar vi i väg tillsammans med farbror Emil till Örebro för att hejja fram VIk till seger i hockey! Så han o Emil äter på plats.
SÅ det blir jag och barnen till bords i kväll och sen blir det Hanna-tid ikväll och då hoppas jag på att både B1 o B2 sover utan problem! Det skulle vara skönt.. Slappa o käka brieost ska jag göra ikväll! ;) Tror det blir en kväll med tv4. "Halv 8 hos mig", "BOnde söker fru" (kan bytas ut mot nånting annat) och sen "Berg flyttar in"!

Ah se där.. Nu vaknade Nelli! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sväris

Baja fy för den tänkta brieosten Hanna! Ta en riskaka istället! :D

2010-10-06 @ 16:24:25

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0