Planbyte

God morgon i soligt o kallt Västerås. ;)

Elliot gick till dagis i sin overall i dag. Dom ska ju ut i skogen kanske idag. Ja och varför jag skriver kanske det är för att jag faktiskt är en dålig mamma så jag vet inte om de är Elliots tur att gå ut i skogen eller om dom äter sin matsäck nån annan stans. Avdelningen är uppdelade i tre grupper och jag vet inte vilkens tur det är.. ;) Men iallaflal så fick han overallen på för att vi letade fram termobyxorna i går och dom är på tok för små, så han har inte termobyxor.. Han var iallafall jättelycklig över att få sätta på sig overallen som tur va! Och den passade ganska precis.. Så hoppas han inte växer allt för mycket under vintern....

Jag hade som tanke att gå till Pinglan idag, men vi stannar hemma och lagar mat till Nelli. Nelli leker på golvet nu men ska snart kastas i säng. Hon är trött i dag på morgonen. :)

Ah så nu har jag lagt henne. :) Hon blev missnöjd på golvet och syndes lång väg att det var sängen som va rätt svar för henne.. ;) Jag tror faktiskt att hon somnat redan.

Medans hon sover ska jag slöa lite, kolla lite bilder o dona lite.. Skulle ju fixa designen på min blogg och så på en väninnas blogg också så jag har ju att göra! :D

Kommentarer
Postat av: Teres

jaja :-P har funderat lite till nu by the way!! Blir bara mössor till en början - men vi kan ju ta det på msn istället då kanske ;-) (å hrm, jag jobbar ju nu...kom på ett sidospår bara!)

2010-10-28 @ 20:34:31
URL: http://www.myspysklader.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0