Massa bus!

Idag har vi vart på Busborgen igen! Idag ville faster Linda följa med så vi åkte dit idag också! ;) Eller vi började dagen på BVC med Nelli! Hon gjorde BOEL-testet som hon klarade fint. Och växer på bra för hon, vår långa brud!

Jaja nog om BVC, och mer om Busborgen! Vi har gjort en massa bus och haft en härlig dag! Elliot och Linda klättrade upp i "sliden" och sen vågade inte Elliot åka ner och Linda  vågade inte ta honom i knät och åka ner fast han inte ville.. ;) Så jag fick gå upp, och satte mig med Elliot i famnen som upprepade "Mamma, vill inte, vill inte."
Men jag fick inse att vi inte kunde göra så mycket mer än att åka ner, för att klättra ner för repet skulle inte ha funkat! Vi åkte ner och väl nere tokskrattade Elliot, så det blev det bästa utav det. ;)

Här kommer lite bilder från dagen!



Linda o Elliot på väg upp


höögt uppe


Linda försöker övertala Elliot att det inte är farligt ;D


HAHA jag bjuder på den! Tillslut gick jag upp och tog Elliot i famnen och åkte fast han inte ville!



hihi Busan!


Sträcker på sig ;D




mycket spännande


Kasta bollar!


Bus!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0