En helt ovanlig fredag!

Natten gick som jag skrev i ett tidigare inlägg inte lika bra som natten innan.. Men jag är inte bitter.. :P Jag va lite bitter då jag skickade in bilden i morse.. Men, bitterhet löser ju ingenting!
Nelli sov en stund till iallafall i morse och vaknade strax innan sju vilket var perfekt och enligt planerna.. Men sen så är det ju alltid nånting (ELLER I DETTA FALL NÅGON) som gör att planerna ändras.. ;) Här hemma hos oss är det oftast våran förstfödda, och så även denna morgon.. Jag tror väl då aldrig den ungen har trotsat så som i morse.. Jag förstår inte varför det ska vara så på mornarna... I går va han också heldryg på morgonen.. Aja.. i morse kom vi iallafall i väg SENT, men det va ingen fara.. Vi hann med ändå.. ;D Så Elliot fick vara med på dagiskortet och så tog dom ju individuellt kort också!
Jag satt ju kvar eftersom Elliot egentligen inte går på dagis idag, men det gick inte alls för Unge Herr Lundemo som började gasta o skrika, så jag fick helt enkelt gå min väg för att återkomma senare. Men när jag gått hade det gått SUPERBRA! Han hade skrattat hjärtligt på både gruppbilden och sin egen så det ska bli spännande att se!! :D

Ska bli bra att byta ut hans ett-årsbild. Dels för att han ju på den bilden verkligen är en bebis mot vad han är nu, men sen är jag inte alls nöjd med det kortet.. Där ser man verkligen hur skeptisk han var mot fotografen den gången, och lite skraj.. Så jag antar och tror att det blir bättre denna gång! :D Så vi får en bild på våran rikitga Elliot!

Sen drog vi runt en stund på stan, och avslutade med mat på donken. Vi åkte hem och väntar nu på farmor.
Vi väntar på farmor för att Henke INTE får komma hem idag.. Så farmor ska vara här och leka med våra ungar medans jag åker en sväng och hälsar på Henke.

Jaja jag måste fortsätta plocka ordning här hemma.. Dessa två underbara barn är så bäst på att skita ner och stöka ner... MEN vad jag älskar min fina familj!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Pappan läser @ Comviq Surf / Avd.5



Älskar min familj jag också <3

2010-10-29 @ 18:37:03

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0