Det blir bara bättre och bättre...

Ja Elliot avancerar i graderna ju längre dagen går! Skönt!
Han var en riktig skitunge i morse (Som jag sjäääälvfallet ändå älskar högt högt) och han har en riktig testperiod mot mig. Så fort pappan (eller vem som helst) inte är inom synhåll så sätter han sig på tvären och blir riktigt tråkig!
Jag vet itne varför han sätter sig mot mej, kanske kan det vara så att det ofta är jag och Nelli så han känner att han behöver hävda sig på nått vis. Tråkigt är det och oftast går de även ut över Nelli också. Men jag tar mig i kragen och gör det bästa av situationen.

Snart ska vi käka mellis och efter mellisen ska han få kolla på Nicke Nyfiken. Det skrek han bland annat om i morse men då fanns det itne en chans att han skulle få göra det... Nu har han dock skött sig ett bra tag så jag har lovat honom Nicke. Förhoppningsvis kan vi tajma det med Nellis em-vila så kan jag vika den förbenade tvätten också!

Kommentarer
Postat av: Teres

hrm, känns inte alls igen - inte alls - nähähäe då....

2010-10-16 @ 14:46:08
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0