Dags att sova! IGEN!

Ja dagarna försvinner och ibland så känns de som att det alltid är hög tid att hoppa i säng! I morgon är det Fredag! IGEN! Skönt!

I morse lämnade jag och Nelli Elliot på dagis och sen åkte vi med Linnéa o Ebba till Pinglan. Där hade vi som vanligt superkul på babyrytmiken! Miriam som håller i sången på Pinglan är verkligen en frisk fläkt! Barnen (och föräldrarna) verkligen älskar henne och hennes sång!


En supersnygg (HAHA) bild på Nelli på Pinglan!


Efter Pinglan tog vi en lunch på stan jag och Linnéa medans barnen sov som sig bör i sina vagnar! ;) Så lugnt och skönt och GOTT.. Vå åt på Grekiska kolgrillbaren och de är sååå så mumsigt! :D
Sen gick vi en sväng på stan innan vi hastade hem.
Jag och Nelli kom hem precis efter pappan o elliot (från dagis) och vi han käka lite mellis innan pappan åkte till jobbet. Och det var sen när han åkt som det först gick såå bra med Elliot. Han lekte så fint själv på sitt rum medans Nelli sov och jag gjorde lite hushållsysslor, men sen brakade det loss. Och ja bilderna i inläggen innan visar på hur våran eftermiddag blev sen... Mindre kul men det är väl att räkna med när ungen är 2½ år..;) Tur det INTE är så varje dag!

Sen gick de superbra vid maten igen och han var go och glad och jag hade ju lovat honom tidigare under dagen att han skulle få kolla på bompa och eftersom han skött sig så fint under maten så fick han göra det efter maten. Elliot sitter aldrig nån annanstans än i sin fotölj dom gånger han tittar på tv, men idag bäddade han ner sig själv så mysigt i soffan! :D Såg så skönt ut!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0