Buzzador

Det blir lite mer buzzador-snack. Jag har ju mera kampanjer på gång.

Just nu har vi Pampers Acrive Fit och Nestlé Godnatt-välling. Och sen har jag på väg hem , hudvårdsgrejer från Decubal!

Pampers har vi lite olika syn om här hemma. Eller om vi hade otur med båda barnen vid dom första användningarna va blöjorna. Elliot hade en Pampers över natten och på morgonen HÄNGDE verkligen blöjan, nått som aldrig Libero har gjort. Sen första gången Nelli hade Pampers så läckte de rätt rejält.
Så antingen så är de inge vidare blöjor eller så hade vi "otur" att det blev så just då... Nu har vi nå andra Pampers som vi fick av min mamma och dom har funkat utan problem!

Nelli verkar verkligen gilla Gonattvällingen, och sover bra på den.

Jag ser verkligen fram emot att prova Decubal, för jag behöver nånting till min hy. Och jag hoppas Decubal kan funka.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vi använder pampers active fit i vanliga fall. Är oxå med och testar de NYA pampers active fit nu och NEJ vi gillar dem inte. Vi vill ha tillbaka de vanliga :-(

2010-10-14 @ 13:16:55
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0