Vi var ute på lite uppdrag jag och Nelli o...

img_0414 (MMS)

Vi var ute på lite uppdrag jag och Nelli och Nelli passade på att ta sig en middagslur. Helt i rätt tid så hon får sova en stund till.. Jag sitter ute i bara en tjocktröja men fryser inte så det känns nästan som våren kom . ;) Dock kommer det STORA mörka moln bakom min rygg sp det blir nog garanterat nederbörd inom kort. När jag satt här på bänken så kom det 4 ungar i stl ca 12 år.. Svårt att bedöma  ålder nu för tiden tycker jag .. Men iallafall så tycker jag det är då sorgligt när så små barn redan är så kaxiga och uppnosiga.. Dom försökte roa sig på min bekostnad men jag är ju inte så rolig så dom lyckades mindre bra.. Men jag tänker bara på mig själv i den åldern... Mjukisbraller och Barbie och hade sån respekt för äldre oavsett ålder.. Vart finns respekten idag..? Att det går utför kan väl ingen missa.. Medmänskligheten är nära på obefintlig i dagens samhälle.. Är det konstigt att man är rädd? Aja nu börjar det bli kallt faktiskt så jag ska bege mig in..


Kommentarer
Postat av: Sväris

Men Hanna, nu låter du nästan "tantigare" än PRO! ;P

2010-11-01 @ 21:14:37

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0