Sovmorgon

Som ni såg på inlägget innan så är Elliot lämnad på dagis, med renhorn ;) Han kom hem från farmor i går med dom på sig och när han skulle gå till dagis så ville han ha dom på. Och ja, bättre fighter kan man ju välja så han fick ha dom på!

Idag sov vi alla länge för att vara vi! Nelli vaknade dock en gång i natt vid 01 och jag var iin till henne, men hon somnade om ganska så fort. Sen vaknade jag vid 06 av vad jag trodde vad Nelli. Jag gick upp och hörde då både Nelli coh Elliot ligga i varsitt rum o snacka.. Jag tog med mej Nelli in till oss och förväntade mig att Elliot skulle sopa på en gång.. Men det var tyst där inne. Men jag behövde verkligen gå på toa (som såklart ligger mitt emot Elliots rum) så nrä jag var där inne ropade han på mig. Jag gick dock bara in till honom och sa att det var natt och att han skulle ta snutten och sova igen så skulle vi ses när han vaknade.. Sen gick jag.. INTE ett knyst kom ifrån honom och han måste ha somnat om på en gång. Inne hos oss fick Nelli välling och sen somnade vi också. Vid 7.20 vaknade jag och Nelli och 10 minuter senare kom pappan in och sa att Elliot bara sover o sover! :O
Så han fortsatte sova, med dörren öppen då för vi ville ju att han skulle vakna, medans jag bytte på Nelli och började duka fram frukost. NÄr jag small i lådorna i frysen så hörde jag hur han tände sin lampa och sen efter en liten stund kommer :" Mamma, Elliot sova färdigt nu!". :D Sötnöt! Så vi fick liite bråttom till dagis, men eftersom pappan är hemma så kunde vi bara lämna Nelli och då kom vi ju alldelles lagom i tid. :) 

Nu sitter vi och slöar lite. Eller ja Nelli busar på golvet, jag slöar och pappan duschar. När han har duschat färdigt har han sagt att JAG ska byta hans förband på magen.. Känns som att jag VERKLIGEN är rätt människa för sånt! HAHA .. Men det ska ju göras så jag får försöka bita i hop.. Man ska iallafall typ inte se några hål i magen för det ska sitta några typ antibakteriella plattor över hålen.. och dom ska sitta kvar.. så jag tror det ska gå bra...

Nu ska jag slöa liiite till.. Sen ska jag ta tag i dagen! Måste städa lite, och måste dammsuga lite, och måste vika tvätt lite... ööööh...

Kommentarer
Postat av: Ivana

Haha jag börjar mer och mer förstå att jag kan glömma allt som har med 8 timmars sömn att göra när bäbisen väl kommer. :)

2010-11-02 @ 11:56:06
URL: http://ivanalipovac.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0