Som man bäddar får man ligga...

.. tur att jag inte bäddade alls idag! Nu när jag ska gå och sova kan jag ju ligga under täcket i stället för på... :P

I morgon står badhuset på schemat! Det var längesen sist så det ska bli superkul! Tror jag både föräldrar o barn tycker. :)
Sen ska vi hem till mormors nya lya och kolla läget lite.. Hon flyttar i morn! Närmare och bättre för oss! ;D Och sen ska en golvnisse komma och kolla på golvet i hallen. Vi ska ta bort det där fina (not) klinkret som ligger där.. Det och golvet i vårat sovrum är det enda som är kvar från före oss. Klinkret är inge vidare snyggt till att börja med, men sen håller det på och faller isär.. Lite synd, för ryktet har sagt att dom som bodde innan oss la in det golvet istället för att betala hyran, så därför kunde VI köpa lägenheten på kronofogdens auktion.. ;D SÅ synd som sagt att det inte håller så bra när det stod så mycket på spel :P

Äh jaja.. nu sova! Sleep tight!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0