Rens!

Godmorgon i alla vintriga stugor! (och såklart dom som inte har det så vintrigt också)

Solen håller på och försöööker ta sig igenom molnen som är och det är en härligt KALL morgon! Jag har precis rensat i byrån i hallen. Nelli behövde verkligen en egen låda till sina kläder nu så vi fick möblera om lite i lådorna! Nu har vi alla en varsin låda. SKÖNT!

Barnen och pappa leker inne på Elliots rum och jag smet iväg från min städning för att skriva lite blogg.. ;D

Idag får vi se vart dagen bär.. Skulle verkligen vilka gå ut och leka, men jag vet inte om Elliot tycker de är så kul när det är tio minus.. Skulle ju förståss gå upp till typ -6 men de är ju rätt kallt de också ;D Lagom för mig är -2, sol o gnistrande snö!! UNDERBART! ;D

Nu back to work!

Kommentarer
Postat av: Sväris

Helt krasst måste man nog gå ut och leka i kylan annars blir vintern vääldigt lång... :)

2010-11-26 @ 10:55:17

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0