Pusselgubbe


Elliot visar stolt upp sitt fina pussel!

Elliot har verkligen börjat gilla pussel nu! Han har förut inte haft så mycket tålamod till att sitta och prova sig fram så jag hade inte så mycket förhoppningar när jag tog fram det här nya pusslet jag köpte på Gekås. Men han ville bygga så han satt vid matbordet (Medans Nelli tjuvlekte i hans rum ;) ) och jag fixade lite i köket. Sen kom "Taggen" och kollade på golvet i hallen och under tiden byggde Elliot hela pusslet själv (iallafall 11 bitar!). Han ropade sen och va såå stolt när han visade upp det han gjort! :D Mamman var minst lika stolt! <3

Kommentarer
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Duktig :) Devin har heller inte haft tid att sitta stilla förrän nu, men han vill ju ha hjälp hela tiden så det ska gå fort ;)

2010-11-16 @ 11:18:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0