Good morning! Nelli och jag ligger kvar oc...

img_7537 (MMS)

Good morning! Nelli och jag ligger kvar och myser i sängen medans de är FULL RULLE i köket! Elliot vispar grädde med elvispen! Men det är bara härligt för då ger vi igen lite på nattens dunkdunk ;) Pappa och Elliot ska göra tårta innan pappan ska till jobbet som vi ska ha med till Tillberga i eftermiddag! Kalas för våran 30-åring och några fler står på schemat! Ska bli riktigt kul att träffa härliga, tokiga släkten! Innan vi åker till Tillberga ska som sagt Henke jobba och jag och barnen ska på julskyltningen på stan en sväng. Nu säger dock Nelli att det är dags att gå upp! Trevlig första advent alla!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0