Fredag!

Jaa en härlig fredag, inte sant?

Vi har haft en dryg fm. Elliot har väl lyckats gå mig på nerverna ungefär en gång i minuten.. :P Vilket resulterade i att vi INTE gick ut och åkte buss som Elliot ville.. Men nu sitter jag här i valet och kvalet... Nelli sover. När hon vaknar kommer det hela vara i gång igen. Jag tror många gånger det är Nelli som ställer till det för Elliot. För det är sällan (men såklart det händer också) vi bråkar när Nelli sover tex...
Så jag tror att jag ska "ge efter" och gå ut och åka buss till Hälla. Handla lite och sen promma hem. Jag och Elliot (och Nelli) behöver komma ut.
SÅ behöver vi ju handla lite fredgasmys! Vindruvor o riskex till Elliot och sen nått gottis o cola till mig o Henke. ;)

Solen skiner ju också så det blir bra att komma ut! Och om vi sen åker buss så blir E nöjd också.. ;)

Först ska vi se hur länge Nelli sover. Hon var vaken bra länge idag, eftersom hon lite "glömdes" bort i all skrik. Men hon skrek inte själv så därför blev det inte så att jag tänkte på att det var dags för henne att sova middag ;) Så hon somnade så fort jag la henne i sängen :)

Ja den som lever får se!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0