Flickor är svåra att klä!

Därför bestämde jag mig för att gå all in! SVART till Nelli!
Jag har köpt dessa finfina fleecear från Everest i SVART.






(Bild lånad från www.villervalla.se)

Och denna (till höger) svart jacka från Villervalla!
Tjejgrejer är oftast ROSA, men kan även vara RÖDA.
RÖTT OCH ROSA går sällan i hop, därför bestämde jag mig för att gå på svart jacka så kan man byta mössa o sånt efter humör! Och JA, Nelli har även "killfärger" på mössor.

Killgrejer kan ju vara gröna, blå eller svart, men ROSA o RÖD går båda i hop med alla dom färgerna, så därför är det fan lättare att matcha killar än tjejer ;D

Jaja , jag kör safe och köper svart så jag kan matcha med vad jag vill! :D

Kommentarer
Postat av: Sväris

Sa till Mia i veckan att det är mycket lättare med kläder till killar! :D

2010-11-28 @ 20:23:21

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0