Sover?

Jag tror de va lättare än vanligt att lägga E idag.. Eller lätt är de oftast fast de kan ta lite tid nu för tiden.. men idag tror jag redan han sover! :O
Nelli hon sover fortfarande sen vi kom in.. :) Så hon lär nog vakna snart för mat o prat!

Efter dagis idag så tog vi bussen till Vallby och kikade på alla djuren!  :) Elliot gillar de stenhårt men han har svårt att slita sig från varje djur så de tar ju en evighet att komma nånstans! haha! Men de är kul att han uppskattar det!
Nelli sov sig igenom de hela med en matpaus mitt i och sover som sagt än sen vi kom in strax efter fem!

I morgon börjar Henke tidigt på sitt jobb så de blir jag och Nelli som får lämna Elliot. Och om de inte tokregnar så blir de en promenad efter lämningen när vi redan är ute.

Nu ska jag gå igenom dagens bilder, och så ska jag försöka få till bilderna till min lilla "tävling". ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0