Måndag

Nu ska jag skriva en snabbis! Blir lite mer text o bilder sen om våran helg. Men tänkte bara skriva lite så ni vet att vi lever. I helgen va vi som sagt borta, men jag mms:ade några bilder iallfall.. ;)

Idag va de dagisdags för Elliot, och när jag skulle hämta honom sa han bara "MERA DAGIIIS!".. Men till slut fick jag med honom hem! :D

Nu sover Nelli i sin säng och jag ska strax sätta på potatisen till matlådan som jag tagit fram ur frysen.. ;) Ibland FÅR man göra det lätt för sig! De blir iallafall torsk o äggsås till potatisen. namnam!

Sen ska jag göra en ny snabbdesign till bloggen för jag blir ju le själv! :P men de får som sagt bli en snabbgjord så länge tills jag lyckas få tid att göra en som jag är nöjd med!

I morgon lutar de åt att vi får hem WII! Jag vet att Henke inte alls är så glad över idéen men jag har velat haft de så länge och när jag nu fick chansen så måste jag ta den! Jag ska köpa spelet av Henkes syster. Henke säger att de är ett skitspel,men jag tycker de är hellattjo! ;D

Nu som sagt blir de matlagning!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0