Lika soligt idag!

Underbara sol! :D

Elliot på dagis o pappan ute på vift! I morse fick jag väcka Nelli för att vi skulle hinna till dagis med Ellito.. inte så kul, men å andra sidan så hade hon ju sovit sen 22.30 så när jag väckte henne 8.00 så hade hon ju sovit en del.. ;) Sen fick hon mat innan vi hastade till dagis och hon somnade igen i vagnen ute och sover ännu.

Får se sen vad vi hittar på på eftermiddan. Pappan kommer nog hem till lunch eller däromkring så jag tror vi båda hämtar storebror så blir han superglad. Sen får vi väl hitta nån lekpark eller så om de fortsätter vara så hrä fint ute. :)

NU ska jag fixa bilderna till tävlingen! SÅ kommer dom upp under dagen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0