Solig lördag!

Ja än så lkänge är det sol! Jag hoppas de får vara lite sol idag iallafall.. Blir ju så mycket roligare då! ;)

Nelli somnade tidigt igår för hon va supertrött, tror klockan va typ 20 i 19 eller nånting, så jag förväntade mig en rätt tidig morgon, men inte då! Nelli vaknade när vi plockade fram frukosten 07.30! Och har alltså inte vaknat nån gång där emellan! Sover längre än Elliot.. ;) Elliot somnade efter 19 och vaknade 06.15...

Nu har vi käkat frukost och håller på och plockar i ordning oss för dagen. När vi är redo så åker vi först mot Henkes farmor och sen hans mamma o co så de blri en heldag borta!

Nä nu ska jag gå och plocka lite så vi kommer iväg sen nångång!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0