Mat

Idag skulle jag o Elliot ha ätit stekt korv, potatis, pepparrotssås och kokta morötter.. men av nån lustig anledning så har hushållet slut på MJÖLK! ;) De brukar vi sällan ha! Även om de går åt en hel del så är Henke alltid snabb med att inhandla så de finns alltid.. men inte nu.. så de blir ingen pepparrossås.. de som är såååå gott!!! ååh..
men de blir nån variant av hembränd pytt med stekt potatis o korv o köttbullar tror jag.. lite småtrist men så kan de bli nrä man inte tänker sig för ;) Tänkte att vi nog får äta de andra i morgon lunch istället.. :D


Elliot har hällt ut hela duplo-lådan på golvet här men just nu håller han på å städar! TUR att han gillar att städa också ;) Än så länge!

Elliot har avancerat till pusslen nu så jag ska nog kika lite på sista biten av Top Model, innan de är dags att fixa middagen!

TREVLIG KVÄLL på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh kan du tänka dig, du har bara lite dryga 50 dagar kvar nu :-D Gu va tiden går fort så här i slutet! Ha en härlig helg o många kramar Jenny

2010-01-08 @ 21:38:06
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0