Lördag

Dagens lunch idag var Bulgur pilaff med massor av morötter o gurka o tomat + hårt bröd--> 7,8 i blodsocker
Dagens middag blev rostade rotsaker + kyckling --> 6,3 i blodsocker.


Efter lunchen idag kom farmor o Knorre o Challehund och Henke o Knorre åkte iväg för att inhandla lister o takfärg å lite sånt nödvändigt.
När dom sen kom hem började Knorre fixa lite el i både Elliots rum o lillasysters rum och de körde ihop sig lite så de tog nog lite längre tid än tänkt, så nått golv har vi inte hunnit lägga idag, men dom ska komma i morgon också.
Vi bjöd dom på dom rostade rotsakerna  och kyckling och de va såå gott! namnam.. De kan vi äta igen!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta och lägga mig och läsa eller lyssna på ljudbok! Tidigt för en gångs skull.. men jag är trött o dessutom har jag lite värk i magen.. så jag behöver nog lägga mig o vila..

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju jättebra värden ju! Keep up the good work :)

2010-01-31 @ 10:25:17
URL: http://ewima.wordpress.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0