Hurra

Nu tror jag vi har kommit tillbaks helt till dom nattningar vi hade förut.. Inte en antydan till att bli ledsen eller arg när man går ut nu.. Så skönt! Sen gör de ju inget att man får väcka honom om mornarna heller :)

Var en ju snabbis på stan med Linnea idag.. Ja de blir en snabbis på stan med lååång lunch för oss nu för tiden.. :)
På Gina så hittade vi perfekta .. ja vad var de då.. typ tunikor? På rea! 49:- styck så jag köpte två utan att prova dom faktiskt. Jag provade när jag kom hem och de blir bra. Dock är de ju allt annat än en tunika för mig med stora magen ;) den är betydligt längre bak än fram.. ;) Men den täcker iallafall magen fram.. *fniss*
Sen gick vi förbi Kappahl innan vi lunchade. Där hade vi både som medlemmar halva priset på reapriset.. Men de va inte mycket att hänga i granen.. Jag köpte dock en heldress i mys för 40:-. Får kasta upp en bild sen.. Ja den va ju till bebisen då givetvis, inte till mig! ;D Undrar hur jag skulle se ut i en heldress i dagsläget? ;D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0