B L Ä

Inlägget innan skulle egentligen publiceras imorgon men jag tröck på fel knapp.. I mrogon går jag in i v.35.

Idag ger jag upp litegrann.. Jag orkar inte mer.. Natten som var kan jag nog räkna till liite drygt en timmes sömn.. Riktigt jävligt.. Och  vid 04 så hörde jag Elliot gasta och då började jag grina.. Han fick komma in till oss och låg som sig bör och bara vred o vände och donade. Kändes som som han lugnade ner sig närmare 06 och sen vaknade han 07 igen.
Henke är guld och klev upp med Elliot, dom åt frulle och sen tog dom en promenad till Maxi och handlade. Jag försökte sova vidare en stund, men ja.. gick ju sådär.. dock tror jag iallafall att jag samlade ihop till en halvtimma kasnke i sömn. Men de va VÄLDIGT skönt och välbehövligt att vila den där stunden..

Nu har ELliot precis vägrat äta lunch, han har vägrat sova middag.
Nu fick han en chans till på maten och de låter som om han iallafall får i sig lite.. hoppas de, så han kan vila en stund sen..

Jag har såna härliga sammandragningar också.. De håller i sig betyligt längre än tidigare i gravven och de är skitdrygt..

Har tid hos BM på onsdag! Tänk att de redan gått tre veckor sen sist.. Hoppas sista tiden går fort fort fort...

Kommentarer
Postat av: Lindah

Snart snart snart slipper du iallafall smärtan. kram

2010-01-24 @ 13:47:10
URL: http://www.grodfamiljen.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0