Plötsligt händer det!

Från att ha vairt en hel del minusgrader nu hur länge som helst så är de tro de eller ej 2,5 PLUSGRADER ute idag.. :O

Har haft en tung dag hittils.. ;) Jag låg på madrassen framför tvn o kikade lite och så somnade jag tillslut! Men faaaan rent ut sagt va svårt de är att vakna till.. De är ju otäckt.. när jag väl sover på dagen så kommer jag inte upp.. nu är jag ju uppe men man blir rätt vimmelkantig...

Men som sagt uppe är jag och har precis tagit tag i köket så de är iallafall rätt ok där nu.. Ligger massa julsaker på ena bänken som legat där för att lillasysters säng har stått i vägen för jullådorna, men nu står ju sängen i hennes rum så nu ska allt ner i lådorna och ner i källaren!

Min plan är att jag ska hinna plocka upp leksaker här i v-rummet och dammsuga innan mina älsklingar kommer hem vid 16. De behövs verkligen dammsugas, egentligen ÖVERALLT men jag måste ju börja nånstans... så tror jag börhjar här inne och samtidgit dammar av typ tv-bänk o hyllorna... damm syns rätt bra på mörkare möbler ;)

Sen tänkte jag fortsätta med dammsugningen i morgon.. orkar inte mer än de här idag, om ens de..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0