Hej, mitt namn är Pricken! Pigg och glad ä...

img_6919 (MMS)

Hej, mitt namn är Pricken! Pigg och glad är han iallafall! Och i och med hans sjuka och Henke som jobbar tis-tors 9-19 så måste vi planera om. Elliot skulle vart på dagis och jag skulle handlat klappar i morgon men nu blir det så att Henke åker och storhandlar NU så får jag och Nelli åka och handla klappar när han kommer tillbaka.. Därför är jag uppe nu... Hade gärna sovit lite till för Nelli har knölat fram till 3 och sov sen till 6. Fick välling då och somnade om nyss igen. Nu ska jag leka lite med Pricken och sen blir det frukost om ett tag. God start på julveckan, vänner!


Kommentarer
Postat av: MiNiS

Han ser ju glad ut i alla fall! :D

2010-12-20 @ 09:20:34
URL: http://lillahjertat.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0