Hinner inte

Ja int blir de så mycket av bloggandet för stunden! Jag hinner inte..:P På kvällen finns det mer tid, men då sitter jag oofta med Lillskrotan som har de körigt med magen och vill inte skriva blogg med en hand.. Men ska nog prova bärsjalen ikväll om de kör i hop sig för henne.. Om hon kan finns bättre ro i den.

På förmiddan åkte jag o barnen buss till Skiljebo.. ;) Verkligen jättelångt, men Elliot ville egentligen inte följa med så jag fick muta honom.. Och hur gör man de bäst? Jo med att åka buss.. ;)
Vi inhandlade mera inifom  och även sempers magdroppar så nu ska vi prova även de.. Får vi se om de gör nån nytta! Sen gick vi in på Ica och handlade lite nödvändigt, och sen gick vi till pappans jobb och hämtade ett paket! Så spännande paket! ;D De kommer ett alles eget inlägg om mitt paket sen!

När vi var iväg var pappan kvar hemma och med hjälp av farfar körde vi bort ALL ALL ALL skärp som vi har samlat på balkongen sen i höstas! ;) En hel del! Så nu är den tom som så när på en hel del barr från julgranen som också låg kvar där ute.. ;)

Sen åt vi lunch och medans jag höll på att "natta" Elliot för middagsvilan kom farbror Emil hit och då blev de INGET sova för Elliot så vi får se hur länge de bär för honom idag innan de brister.. Ibland går de ju superbra men andra dagar mindre bra.. ;)
Han och pappan o farbror Emil gick ut en sväng i de mysiga vädret (not) för att få lite energi! :D Jag skulle också följa med för jag (erkänner) glömde bort Nelli! haha Jag tänkte inte på att hon också ju behövde följa med ut och skulle kläs och hela den biten och hon låg ju och sov.. Så jag o Nelli stannade inne. :)
Nu sitter hon i babysittern och snackar gärnet med mej! :D Sötunge! Något som hon ananrs inte gör för hon verkar bojkotta mig annars med prat o leenden.. Men igår när morfar kom och träffade Nelli för första gången så fick han minsann en maaaaasssa smile hela tiden! :P Fusk de där.. ;)


Igår var vi ute i solen hela förmiddan och en del härliga bilder blev de ju såklart så idag kommer de flera bildbomber, på de men även på annat!

Nu ska jag roa Nelli och försöka städa upp o dammsuga samtidigt! tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0