Tisdag

Första gången jag blir inring till dagis blev idag! Enligt uppgifter så hade Elliot kräks o kräks.. Eller ja de va vad Henke sa eftersom dom ringt till honom.. Varför dom nu gjorde det när dom vet att jag går hemma.. Men iallafall så fick jag klä mig och "springa" för att hämta ungen. När jag kom in satt han i sin stol med tutten och snutten och blev jtteglad att se mej. Hans fröken berättade vad som hade hänt, och jag blev genast 99% säker på att detta INTE är nån kräksjuka.. ;)
Han hade setat och ätit och sen börjat hosta och hosta och sen kräkts.. Vilket betyder att han satt nånting i halsen och kräkts.. Elliot är väldigt känslig och kräks mer än nödvändigt och då som oftast i samband när han liksom "sätter nånting i halsen". Så hostar han och hostar.. han kan sitta en hel måltid och hosta och ändå äta, och sen tillslut så kräks han. Men sen är allting prima igen och han äter oftast alltid vidare.. Detta verkar som om de va det som hände för han är hur pigg och glad och busig som helst...
Men han fick komma till dagis i mmorgon igen om ingenting mer hände idag eller inatt.. så de va ju skysst. FÖr självfallet så pratade vi om att han är extra känslig.. Men jag är glad att dom ringde.. Kan ju inte vara lätt för nån annan att se och veta att de inte är nån fara.. speciellt nu när de är kräktider och så..

Nu sover han och jag äter en matlåda med paj!
SKa fortsätta med kläderna sen. När Henke ringde och bad mej hämnta ELliot satt jag med massvis med kläder i knät.. Ska gå igenom Elliots alla kläder och se vad som ska behållas och vad som ska säljas och sen ska de märkas med pris innan helgen.. För sdå ska jag lämna in dom för dom kommande klädbytardagarna Mån-Ons nästa vecka.. :)

Jag ska slänga med Bellino Babygymet också för Elliot va totalt ointresserad av det så min förhoppning är att även den lilla är de.. :P Så jag säljer den också, så får syskonet ha den där plastiga varianten som Elliot gillade sååååå mycket bättre. :D

Tillbaks till pajen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-22 @ 14:22:14

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0