Vild liten

Igår kväll fick pappan känna lillungen för första gången. :)
Han skulle kunna ha känt tidigare också men nu va bebisen verkligen vild.. Kullerbyttor o sparkar högt o lågt! Så mysigt! ÄN så länge!

Igår em kom alltså farmor hit. Jag åkte med henne till Hökåsen och hämtade mina pengar från klädbytardagarna! 429:- är ju inte illa! BRA att ha nu när man inte får nå andra pengar ännu.. Jag ska vänta den här veckan också sen undrar jag om jag ska ringa och fråga vad dom håller på med på FK....
Sen när vi återkom hem så fixade jag mej o rding fort och sen tog vi bussen ner på stan. Gick en liiten sväng innan vi sen gick till Spicy Hot och åt mat! MUMS!
Sen åkte vi mot ABB Arena och gick på hockey. Pappan köpte en Västerås Hockey-tröja till Elliot som han såklart skulle ha på sig till dagis idag! :) Får ta kort sen och visa!

På em idag tror jag att jag o Elliot åker ner på stan en sväng.. Måste hitta några bra termobyxor till Elliot som han kan ha med sin jacka tills de blir dags för overall.. ! Och den där jefla overallen.. Vet inta alls vad jag ska köpa.. Just nu lutar de åt en Pop.. TÄnkte ju köpa Kappahls men den verkar vara slut överallt.
Aja.. nu ska jag käka en rostis och sen gå till sängs en stund!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0