Onsdag redan

Jag sitter och kollar på efterlyst och lillungen i magen ligger å gnider på min kissblåsa! Sååå obehagligt! MEn jag tätnek jag skulle få se klart på efterlyst så kan jag gå och kissa och borsta tänderna sen.. ;)

Idag har vi inte gjort nånting egentligen.. Faster Linda va här en sväng och följde med och hämtade Elliot på dagis. Sen när vi kom hem igen åkte pappan till jobbet och faster nån annanstans, så jag och Elliot käkae mellis och sen busade vi tills de va dags att laga mat. :-)

I morgon är de då dags för läkaren igen.. Jag tänker nog åka ner lite innan och i sakta mak gå en kort sväng på stan och sen tror jag nog jag tänker äta lunch på stan i min ensamhet, men helt i lugn och ro hade jag tänkt.. ;)

Nu sova!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0