Kille eller tjej?

Idag har vi alltså sett våran lilla guldklimp! Riktig liten buse som låg och höll i sina fötter med sina händer, helt ihopvikt med fötterna ovanför huvudet! Ibland släppte den fötterna och sög lite på tummen eller svalde lite fostervatten. Men oftast låg den helt i hopvikt och va inte så himla sammarbetsvillig.. ;)
De gick dock att mäta de som skulle mätas och vi blev flyttade en dag till den 9 mars.,. Men jag tror ändå jag behåller de datumet vi har nu, 8 mars. Men ändå har den 9:e i bakhuvudet.
Min moderkaka satt väldigt lågt ner också så vi ska få komma tillbaka på ultraljud igen i v.32 och se så att den inte sitter ivägen för utvägen. ;)
Och pga vår lille klimp hellre låg som en dubbelmacka så va de liiite knivigt att se vissa delar. Men vi vet med vad barnmorskan sa till 90% vad de är!

MMMEN de håller vi hemligt ett tag till! Som min sambo sa så fick jag skylla på honom, och det gör jag. Han sa att han skulle fundera över helgen om han skulle gå med på att berätta för folk, så håll tummarna för de.. ;)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hi hi lurifaxar där. men BRA att allt var fint med hen

2009-10-09 @ 23:37:10
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: mamma_marie

Oooh vad spännande!! :)

2009-10-10 @ 07:59:01
Postat av: Werners mamma

Va skönt att allt va bra!! Ja vi vill veta om killarna kommer att ha övertaget eller om Tindra och Nova kommer få det :D

2009-10-10 @ 08:07:37
Postat av: Sandrah

Eftersom du skrev "lille klimp" så gissar jag på en pojke :D

2009-10-10 @ 18:02:57
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Åhh vad spännande!! Vill ju veeeeta! haha.

2009-10-11 @ 18:01:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0