Succé!

Jaaa första middagsvilan i nya sängen verkar gå lika bra! :D Trodde nog han skulle komma upp men han är tyst därinne!
SKÖNT!

Idag på em ska vi gå över till mamma Charlotte och Alex o Sebbe på en liten halloweenfest! Barnen skulle få klä ut sig men jag tror Elliot får gå outklädd.. Annars blir han väl rädd för sig själv stackarn ;)

Igår var vi som sagt på scrapmässan, va lite trångt.. de va väl egentliglwen inte SÅÅÅ mycket folk, men dom hade ställt borden så dumt så de blev som små krypin dit man behövde gå in för att se.. och ja de blidde trångt o dant!
Sen gick jag och Marie till Jensens och åt lunch, och jag lyckades få Ellito att somna i vagnen så han sov medans vi åt!
Sen lämnade vi Marie och gick mot kyrkogården och mötte upp mormor o gammelmostrar Aina o Ingrid (min mamma o mina mostrar) och kusin Alexander. Vi putsade lite på mormors grav och sen gick vi hem till Aina o Alexander och fikade lite.
Så det blev en bra dag!


Åååh nu borrar dom i väggen!! Hoppas inte ELliot vaknar nu.. han är livrädd för borrandet.. och då vakna i nya sängen med borrandet.. iiiii.. sooooooov unge soooov!



Elliot busar hos Aina


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0