Förklaring

Ja, jag ska förklara lite mer HUR vi hade tänkt det.

Vi hade som plan att vi båda skulle vara hemma så mycket som de går. Alltså att Henke skulle ta ut dagar för Elliot och jag för bebisen, och det tillsammans med semesterdagar skulle göra att vi kunde vart hemma allihopa från de att bebisen kommer (mars) till hösten..
Men nu verkar de som om man inte får ha barnet alls på dagis om man tar ut föräldrapenning? SÅ vi måste nog fundera om.. jag ska ringa till FK och höra vad man får göra..
Vill ju helst att Elliot  ska ha kvar sin dagisplats eftesom han inte kan få de bättre än han har nu!

Kankse får pappan jobba fram till sommaren och sen har vi hela sommaren ledig.. men jag måste som sagt ringa fk om de också..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett dunderpris i potten :)



Ha en toppendag! Kram

2009-11-03 @ 12:05:42
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Alltså jag hade ju Devin på dagis när jag var hemma och var gravid och tog ut fp för honom. Men jag fick ju inte ha honom där någonting då jag tog ut fp så om jag tog ut på måndagar fick han ju inte vara där då.. så man får ju pyssla lite, men visst går det. Men jag tror personligen att dagis är bra för barnen och att de tråkar hemma om man inte aktiverar dem mycket!

2009-11-03 @ 13:40:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0