Tupper?

Ja han hette visst så.. han som "kom på" Tupperware.. Smart kille ;) Rik också möjligtvis..
Idag hade jag iallafall TW-party här och hela SEX pers kom.. HURRA.. :P Men vi hade kul och de blev lite shoppat så de va bra! Jag shoppade mig en ostkupa (eller va de kan heta) och burkar till skötväskan. Sen fick vi en kökskniv för att jag var värdinna! En redig kniv! ;)

usch, sitter och kollar på kalla fakta. Om Max o Saga från Arboga.. Jag förstår inte hur man orkar leva vidare utan sina barn.. då måste man ha en jävla bra stöd runt omkring!
Så hemsk att se när dom berättade om barnen och hon säger att hon inte tror dom. Att dom säger så för att skydda barnen och henne.. att dom finns nånstans.


Jag har högsta budet på Tradera på en filt som Elliot har som snutte, tror, eller vet nog snarare att de blir viktigare o viktigare att de är samma sak och samma färg så jag täntke försöka hitta några fler.. Om de är nån som har en sån här filt och vill ge bort/sälja så skrik till! ;) --> http://www.tradera.com/NY-filt-i-velour-plysch-85-x-66-cm-babyfilt-velourfilt--auktion_87065015

Ikväll blev de som vanligt bad för E och vi gjorde tuppkam på honom! haha Han har fått så långt hår! :D Växer som ogräs! ;)







Nu ska jag kolla klart på Kalla fakta och sen blir de Wipeout! Skitprogram men ROLIGT! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh vilka fina bilder. :o) Mittenbilden var juh helt underbar! ^^

2009-03-23 @ 07:42:25
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0