Tisdag 10 Mars

Ja i morse kräktes Elliot igen efter gröten, så jag satte mig och ringde BVC direkt.. Jag fick prata med "våran" Kajsa och förklarade läget.. Hon sa att hon tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen. Sagt ocg gjort ringde jag dit och fick en tid redan 1½ timme senare.
Men ingentign hittades, så Elliot är frisk som en nötkärna! Såg inga symtom på hjärnskakning (kunde ju vart så att han fått en liten som "försvunnit"), han hade inga virus i kroppen och dom va också liksom jag helt säkra på att de inte va kräksjuka..
Så Kajsa på BVC sa att vi skulle byta ut gröten, eftersom de enabrt har vart i samband med grötintag som hnan kräkts.. Så nu har jag bytt ut hans Milda Fullkornsgröt från Semper mot RISgröt från 5 månader, också sempers.. Och i kväll har han inte kräkts upp gröten iallaall! VI får se i morgon hur de går!

Hur som helst så ska vi till busborgen i morn på fm och busa och sen på em ska vi till BVC (igen) och ha föräldragrupp!

Nu ska jag bortsa gaddarna och hoppa i säng! natti!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0