Önsta ÖF

Ja idag var vi på Önsta öppna förskola på förmiddagen! Det va jättefint och mysigt och jättetrevlig personal så dit vill vi återvända! Malva, Tindra, Nova och Elliot va där. Och ja några andra barn också såklart.. Jag förstår inte hur de kommer sig att Elliot alltid har en massa tjejer omkring sig ;) Men han trivs med det!
Barnen busade en massa och sen hade vi sångstund! Elliot gillade ju det som vanligt! :)

Lite bilder:




Malvas rygg, Elliot o Nova


Malva, Nova o Elliot


Elliot o Nova


Tindra

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var alltså bra där? Jag har funderat på det många gånger eftersom det är så nära, men har fortfarande inte kommit mig för att gå dit, då kanske du har någon liten koll på vilka dagar och tider som gäller? hoppas

2009-03-24 @ 21:01:56
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar tackar! :-)

2009-03-24 @ 21:11:48
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0