Inne igen

Vi tog en tripp till en annan lekplats på andra sidan vägen när vi var ute. Men jag kände att jag SKULLE ha vilat när Elliot vilade. Jag va helt slut och solen gjorde de inte bättre ;) Vi lekte en stund i lekparken och sen gick vi till lite skugga ochg satt där och lekte en stund. MEn Elliot kunde inte direkt sitta stilla i skuggan som mamma ville så vi gav upp rätt snabbt och gick hemmåt igen. När vi kom hem gick vi förbi poolen och busade en liten stund i vattnet och Elliot äslakr det! Han plaska och plaska och så har han typ muggar som han älskar att hälla vatten fram och tillbaka!

Sen vi kom in busar Elliot runt lite här, blir som ett bombnedslag efter honom! ;)
snart blir det middag och sen så småningom sovdags!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0