Bus

Elliot somnade igen vid 15 och sov en halvtimme! Så idag har han sovit TRE gånger! Det var VÄLDIGT längesen han sov tre gånger om dagen.. Aja han är glad och nöjd så det är det som spelar roll! Inget med skrik och ledsenheter idag så får se hur kvällen och natten blir!
Nu drar han omkring på golvet och hittar på bus! :)

Jag pratade nyss med Thailand! Sambons syster som är där ringde mej och de va så att om man blundade så kunde man känna doften av Thailand (hur nu det luktar).. Å jag vill också åka bort.. Skulle va skönt!

Nu ska jag sätta mig på golvet och busa med min son.. Samtidigt tänker jag ha ett öga på tvn och top model ;) Ikväll blir de nya Top Model också! :D Jag skiter egentligen i alla intriger och så.. det som intresserar med är fotosessionerna och resultatet i bilder! :D så kul!

Återkommer väl en sista gång sen idag och berättar om nattning och om han sover eller inte..  :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack :)



Ja man blir så irriterad när inget funkar, antingen går det inte läsa, eller så går det inte kommentera.

Hörde också att dom ska lägga ner bloglovin :S Så kanske har med det att göra!

2009-01-13 @ 16:15:15
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Ingen aning, men kan hoppas det bara är snack om att lägga ner.



Jag lägger till dig på bloglovin! :)

Gillar din blogg ;)

2009-01-13 @ 17:48:49
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0