Werner

Elliot sov 1½ h på förmiddan idag! Jag som hade helt klart för mej vad vi skulle göra när för att vi skulle hinna i lagom tid tills vi skulle åka fick lite problem med planeringen kan vi säga! Han sover ju ALLTID bara 20-30 minuter på fm. Men både igår och idag har han sovit läänge! Så nu ska vi nog försöka hålla honom vaken till lunchen så får han sova efter. För han sove rju typ inget på em då istället.. och jag vill hellre ha honom sova länge på em! Men med lite omplanering så blev vi bara liiite stressade till slut så de gick rätt bra ändå ;)

Idag var vi ju som sagt med Anna o Nova till Karin o Werner! Vi hade superkul och barnen busade jättefint! VI fick supergott fika och snackade massa gojja! ;)

Ska fixa lite bilder från dagen också!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0