Melodifestivalen deltävling 3

Den här gången ska ALLA mina inlägg komma med! Annars blir jag ARG!


Velvet - The Queen : Rätt trist låt, men av att läsa startlistan så kasnke hon tar en plats i andra chansen.
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U: Refrrängen fastnade iallafall fort i mitt huvud!
Molly Sandén - Så vill stjärnorna: Molly är dukitg..
E.M.D. - Baby, Goodbye: 3 sköna killar med bra attityd! kan man annat än gilla? Hade dock hoppats mer på låten!
Mikael Rickfors - Du vinner över mig! : näe..
Maja Gullstrand - Här för mig själv : Rätt cool låt! Men får nog tacka för sig..
Sofia - Alla: SKITLÅT! stör mej på henne! Och så gräslig outfit!
BWO - You're Not Alone: okej låt..


Fem vidare:
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U
Molly Sandén - Så vill stjärnorna:
E.M.D. - Baby, Goodbye
Mikael Rickfors - Du vinner över mig!
BWO - You're Not Alone

Duellering:

I got you vs. Baby, goodbye - SVÅRT? Nä.. EMD lär väl ta de där!
You´re not alone vs. Så vill stjärnorna - Jag hoppas faktiskt på Molly men tror på BWO tyvärr!




Resultat:
Velvet - The Queen
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I Got U: Andra chansen
Molly Sandén - Så vill stjärnorna:  Globen
E.M.D. - Baby, Goodbye: Globen
Mikael Rickfors - Du vinner över mig!
Maja Gullstrand - Här för mig själv
Sofia - Alla
BWO - You're Not Alone : Andra chansen



Happy face! Nu kommer de snart lite filmer!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0