Vanlig måndag?

Ja skönt med lite rätt så vanlig måndag!
Henke är ledig idag och jag fick sovmorgon i morse! SKÖNT!

Här har de vart redigt med bus hela dagen och de va med nöd o näppe vi fick ungen i säng för en stund sen! ;) Inte lätt när de är svårt!

Annars har vi inte heller ågra stora planer för veckan alls.. Henke jobbar tis, ons o tors och nån dag ska vi nog iallafall busa med mamma Linnea o Moa men annars är de lungt. Troligtvis blir vi även här hemma på nyårsafton och så får vi se om Henkes bror o sambo vill komma hit annars blir vi ensamma.. Vi vill inte lämna bort Elliot heller.. Jag tror han kommer vakna och garanterat bli rädd så då vill vi vara där och trösta.. De känns helt rätt. Vi skulle nog kunna fråga mormors om barnvakt men som sagt så vill vi vara där för våran son... :)

Jag har ju gått in i v.31 också! :D Så de kommer en magbild senare idag!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0