Tur

Idag har vi verkligen fullt upp! Jag hade lite problem med NÄR Ellito skulle hinan sova middag.., Men NU sover han och somnade fort. Tror de va hans tidiga morgon som gjorde det.. Han vakande 6, men jag tror de beror på att både tuttarna och snutten låg på golvet.. :) Men iallafall så går dagen enligt planerna än så länge! Ungen sover iallafall.. :D Hade ju vart guld om han kunde sovit senare, men de funkar inte för dagen är full.. nu när han vaknar ska vi gå på kalas hos Nea och dr kan vi inte stanna allt för länge för sen ska vi åka ut till Tillberga och faster Eva där Eva o Henke (och nån mer tror jag) ska ha lite kalas för sig..
Så henke bakar o står i här hemma också.., Bakat bullar och nu är de Drömmar i ugnen. Och samtidigt gör han matpajjer som vi också ska ha med. FULL RULLE med andra ord ja! TUR för Elliot att han somnade nu iallafall.. så blir han sitt bästa jag idag ;)

Nu slappa nån minut innan de bär av.. Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0