Morgning

God kyliga soliga morgon! HÄRLIGT! :D

Igår kväll vid tio vaknade Elliot av sin hosta.. hna hade vart relativt tyst hela kvällen men då brakade de lös.. Han hostade så där han gör om nätterna så han inte får luft.. USCH!
Han fick komma upp och sitta hos mig en stund och få i sig lite vatten. Sen va han så trött så han orkade inte sitta så länge som tur va.. ;) Jag trodde han skulle piggna på signär han fick komma upp så där men inte.. Sen somnade han på en gång och jag gick in till honom tio i 8 i morse då han vaknat. Vi fick väldigt brått att få iväg till dagis.. Pappans tidigare dag idag så vi behövde vara klara egentligen typ 08.10, men vi var nog iallafall färdiga till 08.20! ;D

Nu sitter jag o äter lite frukost och sen ska jag sätta mig vid photoshop o shoppa julkort! Sen har jag tvätt att vika. Tror de blir allt jag tänker göra idag..

Har i morgon på mig också att plocka ur tv-hyllan. I morn går E på dagis och sen hämtar farmor honom.. Hon va lite Jotte-sugen! :D Who can blame her?? ;)
Så i morgon har jag hela dagen på mig.. SÅ tänkte plocka ur hyllan och typ skruva ur lådorna och dörrarna.. De som jag kan och orkar.., sen får Henke göra resten ;)

NÄ nu frulle färdigt och sen photoshoP!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0