Goder Afton

Puust!

ÄÄÄLSKAR julen och allt därtill men är de inte underbart när lunget sänker sig över oss och man kan andas ut litegrann?  JO!
DAgen har varit super och Elliot fullkommligt älskade MÅNGA (om inte alla) av sina väldift många presenter!

Självfallet kommer de bilder en annan dag.. kasnke just på annandagen.. ;) Fö rjag vet inte alls när jag ska hinna annars.. I morgon ska vi åka direkt härifrån (svärmor) till svärfar med en liiiiiiten kort mellanlandning hemma för att dumpa paket och ge Elliot n möjlighet att sova middag innan vi far vidare!

HUr som helst så har dagen varit över förväntan och vi ser väldigt fram till att nästa år få fira julen som tvåbarnsföräldrar!

Nu ska jag ladda batterierna för att fira julen del II i morgon och julen del III på lördag! ;)


GOD JUL därute!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0