Svårt att förstå

Jag sitter just nu och kollar på "Unga mödrar".. Och jag sitter ocg säger till mig själv.. TÄNK att vi ska få en liten liten till.. Men de går liksom inte in! Ibland, korta ögonblick går de ända fram och jag blir alldelles rörd!
Men sen är de som bortblåst igen! SVÅRT att få in i mitt huvud, svårt att förstå!

På måndag ska vi få se den lille igen. Och jag tänker säga så, att vi KOMMER FÅ SE den lille igen.. för den kommer finnas där, alldelles levande.. Det är de jag måste tro! Men jag tror att de är därför, jag inte riktigt låter mej tro, låter mej förstå vad som finns där! Håller mig tillbaks..
Men på måndag, så kommer vi få inse att vi ska bli fyra i våran familj! Kanske kan vi tro på de hela helt och hållet?
Ett syskon, en bebis, en till liten kille eller tjej att lägga ALL kärlek på.
Vi älskar dig lilla parvel, fast vi har svårt att tro på att du är sann..

Kommentarer
Postat av: Teres

Klart det finns en liten en därinne!!! =)

2009-08-13 @ 21:08:26
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Ulrika

Åh..GRATTIS till lilln som ni väntar!! O LYCKA TILL*!!



Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att Tant dratt i gång första tävlingen på länge..en tävling där du har chans att vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!



http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html



Kika gärna in =)

2009-08-14 @ 10:55:45
URL: http://uj76.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0